Trzech słuchaczy Trójki rozpoczęło protest


Trzech słuchaczy III Programu Polskiego Radia od wczoraj wieczorem koczuje w przyczepie kempingowej ustawionej naprzeciwko siedziby Trójki przy ul. Myśliwieckiej w Warszawie.

Ewa Ewart została uhonorowana nagrodą imienia Andrzeja Woyciechowskiego. Nagrodę przyznano za cykl "Dokumenty Ewy Ewart" emitowany w TVN24. Grupa Wydawnicza Polskapresse uruchomiła lokalny serwis informacyjno-społecznościowy Wieczorwybrzeza.pl. W wiosennych ramówkach głównych anten Telewizji Polskiej znajdą się nowe seriale i zadebiutują programy rozrywkowe – nie będą to jednak drogie superprodukcje.



Wczoraj rozpoczęło nadawanie Radio Wawa Toruń. To trzecia rozgłośnia tej sieci należącej do ZPR SA. Polsat News wprowadza do ramówki magazyn informacji zagranicznych pt. "Oblicza świata". Presspublica (wydawca m.in. "Rzeczpospolitej") wraz z Mediami Regionalnymi domaga się "ograniczenia przywilejów największych wydawców" w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Koncern medialny News Corp. sprzedał swoje rosyjskie rozgłośnie radiowe. Nabywcą jest polityk i biznesmen Witalij Bogdanow – podaje dziennik "Moscow Times".

Na jubileuszowej, 25. gali wręczono w piątek nagrody za ubiegłoroczne osiągnięcia telewizyjne – Wiktory. Ruszył serwis motoryzacyjny Autofun.pl, przejęty w sierpniu br. przez Axel Springer Polska od czeskiej firmy Anima Publishers.

Zgodnie z zapowiedziami prasowymi, koncern medialny Axel Springer przejął tytuły z rosyjskiego portfolio grupy wydawniczej Gruner + Jahr. Według nieoficjalnych informacji "Presserwisu" AWR "Wprost" zawiesi wydawanie dwutygodnika. Od 9 listopada br. część treści z "Wprost Light" zostanie przeniesiona na łamy "Wprost". W nowej ramówce Radia Zet (Eurozet) nie będzie serwisów informacyjnych o 21 w weekendy.



Mira Suchodolska od kwietnia będzie szefem działu krajowego w "Dzienniku Gazecie Prawnej" (Infor Biznes) - wynika z nieoficjalnych informacji "Presserwisu". Paweł Moskalewicz, były zastępca redaktora naczelnego tygodnika "Przekrój", rozpoczął współpracę z TVP Info. TVP Info do zimowej ramówki wprowadza nowe programy weekendowe.

Kończy się kadencja KRRiT


Z powodu odrzucenia przez Sejm i Senat sprawozdania z działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w 2009 roku prawdopodobnie dziś zakończy się jej kadencja.

”Gazeta Lubuska” testuje newsroom przyszłości


”Gazeta Lubuska” kończy testować pilotażowy projekt pod nazwą newsroom przyszłości. Jego rozwiązania będą wprowadzane w pozostałych dziennikach Mediów Regionalnych.

Belsat TV zrobił kampanię w białoruskiej prasie


W białoruskich gazetach ukazały się reklamy kanału Belsat TV. Niektóre drukują już program kanału.

TVS w kolejnej niemieckiej kablówce


TVS, śląska telewizja regionalna, trafiła do oferty niemieckiego operatora kablowego Kabel BW.

Kraków planuje zagraniczną kampanię


Urząd Miasta Krakowa rozpisał przetarg nieograniczony na zagraniczną promocję miasta. Zadaniem zwycięskiego podmiotu ma być przeprowadzenie akcji reklamowej szlaków krakowskich muzeów przede wszystkim w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Czechach, na Słowacji i w Niemczech.

L. Popiel i M. Orłoś felietonistami "Sukcesu"


Lidia Popiel i Maciej Orłoś będą felietonistami miesięcznika ”Sukces” (Wydawnictwo ”Przekrój”).

Chmura pyłów nie zakłóca sygnałów radiowo-telewizyjnych


Zdaniem ekspertów chmura pyłów wulkanicznych, która unosi się nad Europą, nie wpłynie na jakość sygnałów radiowo-telewizyjnych odbieranych w Polsce.

Reszka i Majewski pisali książkę o prezydenturze Kaczyńskiego


Pod koniec maja miała się ukazać książka Pawła Reszki i Michała Majewskiego o prezydenturze Lecha Kaczyńskiego. Autorzy będą musieli przeredagować jej część.

Akcja ministerstwa sprawiedliwości


Pod hasłem "Poznaj swoje prawa. Wyjdź z cienia! Pozwól sobie pomóc" agencja Kofeina realizuje kampanię społeczną dla Ministerstwa Sprawiedliwości.

ABC chce zwolnić kilkaset osób


Amerykańska sieć telewizyjna ABC (Walt Disney Co.) planuje likwidację 300-400 etatów.

TVP zaciska pasa; rośnie ilość zastępców dyrektorów


Działającą w Telewizji Polskiej "Solidarność" niepokoi, że zarząd szuka oszczędności głównie w redukcji zatrudnienia i obniżaniu wynagrodzeń pracowników, a jednocześnie mnoży stanowiska kierownicze.

"Fakt" zapłaci za publikację zdjęcia ofiary gwałtu


200 tys. zł odszkodowania zapłaci "Fakt" za opublikowanie zdjęć 14-latki, ofiary gwałtu zbiorowego - to prawomocny wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie. Obniżył on o 50 tys. zł kwotę, którą przyznał powódce sąd I instancji, bo zdjęcia znalazły się też w internecie.

Sieć Wawa ma już trzy stacje


Wczoraj rozpoczęło nadawanie Radio Wawa Toruń. To trzecia rozgłośnia tej sieci należącej do ZPR SA.

Janusz Sejmej rozstaje się z TVP


Janusz Sejmej, doradca zarządu Telewizji Polskiej i były dyrektor Agencji Informacji, rozstaje się z TVP – nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis".

Znane seriale zagoszczą w TVN Siedem


TVN Siedem umieści w prime time seriale pokazywane już wcześniej przez TVN.