Jethon nie wróci na stanowisko dyrektora Trójki


Zarząd Polskiego Radia nie widzi możliwości, aby Magda Jethon wróciła na stanowisko dyrektora Programu III Polskiego Radia. Dostanie propozycję innej pracy w publicznym radiu.

Sąd Najwyższy oddalił kasację Polsatu w sprawie 500 tys. zł kary za wypowiedź Kazimiery Szczuki w programie "Kuba Wojewódzki". Organizacja piłkarska FIFA oskarżyła browar Bavaria o stosowanie ambush marketingu i oficjalnie złożyła doniesienie o popełnieniu przestępstwa. Agora podpisała przedwstępną umowę dotyczącą nabycia 84 proc. akcji spółki Centrum Filmowe Helios SA. Za 84 proc. akcji tej firmy Agora ma zapłacić ok. 25 mln euro. Sprzedającymi są fundusze: Nova Polonia Private Equity Fund, LLC i Nederlandse Financierings-Maatschappij voor Ontwikkelingslanden N.V.



Prawie 40 pracowników Telewizji Polskiej znalazło się na liście osób, które mają być zwolnione jako "przyjaciele Piotra Farfała" - podaje "Press". W samobójczym zamachu w Kabulu przed siedzibą sił NATO zginęło trzech Afgańczyków, a rannych mogło zostać nawet 70 osób - podała agencja Associated Press, powołując się na afgańskie władze. Czas reklamowy w Polsacie będzie w czerwcu droższy niż rok temu. Biuro reklamy Grupy Polsat, Polsat Media, nie ujawnia jednak średniej skali podwyżki.

Monika Maciąg, wydawca pism młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer, odchodzi z firmy z końcem sierpnia.

Szefowie Axel Springer AG i Ringier AG zapowiadają budowę największej grupy medialnej w Europie Wschodniej. * Fototeka to nazwa serwisu internetowego uruchomionego przez Filmotekę Narodową. Znalazło się w nim ponad 20 tys. unikatowych fotografii z polskich filmów. Serwis działa pod adresem: http://fototeka.fn.org.pl, można go przeglądać bezpłatnie.

Kilka programów TVP Kultura, których emisja została zawieszona z powodów ekonomicznych, wracają na antenę. Będą to m.in. "Trzeci punkt widzenia" i "Tygodnik kulturalny" - poinformował dyrektor anteny Krzysztof Koehler. Wydawca ”Rzeczpospolitej” (Presspublica) został zmuszony przez stacje telewizyjne do zmodyfikowania spotu promującego dodatek do wtorkowego wydania dziennika – płytę DVD z filmem Jana Pospieszalskiego i Ewy Stankiewicz ”Solidarni 2010”. Krzysztof Karwowski został pełniącym obowiązki kierownikiem redakcji "Teleexpressu" w TVP 1.



Empik realizuje drugą edycję programu CSR ”Przecinek i kropka”. "Rzeczpospolita": Blogi i prywatne strony użytkowników będą wyłączone spod definicji prasy - głosi nowy projekt prawa prasowego przygotowywany w ministerstwie kultury. Polsat na pięciu antenach relacjonować będzie mistrzostwa Europy w piłce ręcznej mężczyzn, które rozpoczną się we wtorek w Austrii.

Gadowski wiceszefem biura programowego TVP?


Witold Gadowski, były dyrektor TVP Gdańsk, ma być od maja zastępcą dyrektora biura koordynacji programowej w Telewizji Polskiej - nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis".

Polacy oglądali więcej telewizji w wakacje


Przez 3 godziny, 17 minut i 49 sekund średnio dziennie oglądali Polacy telewizję w lipcu i sierpniu. To o 3 minuty i 21 sekund więcej, niż rok temu, ale największe stacje widzów straciły.

Fani nie mailują do TVP w obronie Kammela


Fani nie posłuchali apelu na nieoficjalnym blogu, by wysyłać do Telewizji Polskiej e-maile z prośbą o powrót Tomasza Kammela.

Pięciu kandydatów do fotela prezesa TVP


Pięć osób ma szansę na stanowisko prezesa Telewizji Polskiej. Rada nadzorcza spółki wyeliminowała wczoraj 23 kandydatów.

TVP nie pokaże gali Telekamer


Przyszłorocznej gali Telekamer, plebiscytu "Tele Tygodnia", nie zobaczymy w telewizji publicznej. Wczoraj Wydawnictwo Bauer, wydawca tygodnika i właściciel praw do plebiscytu, poinformowało, że nie powierzy już TVP realizacji 13. edycji konkursu.

Nowy kierownik "Teleexpressu"


Krzysztof Karwowski został pełniącym obowiązki kierownikiem redakcji "Teleexpressu" w TVP 1.

Blogerzy zebrali 8 tys. dla chorej blogerki


Ponad 8 tys. zł udało się zebrać podczas aukcji charytatywnej ”Kup sobie blogera” na rzecz walczącej z nowotworem studentki Pauliny Pruskiej

Internautów w Polsce już nie przybywa


Po raz pierwszy w historii badania Net Track, prowadzonego od 2001 roku, kolejny wynik penetracji Internetu nie wzrósł, a nawet minimalnie spadł w stosunku do poprzedniego pomiaru. W okresie lipiec - wrzesień br. z Internetu korzystało 49,4 proc. całej populacji.

Rzeszowski dziennik wysyła sportowe wiadomości SMS-em


Rzeszowska "Gazeta Codzienna Nowiny" (Media Regionalne) wysyła kibicom lokalny serwis sportowy na ich komórki.

Na polski rynek wchodzi magazyn "FourFourTwo"


Nakładem Ginza Media Group, wydawcy dwumiesięcznika lifestylowego "Existence", ukaże się polska edycja magazynu piłkarskiego "FourFourTwo".

"Po tragedii politycy nieco otrzeźwieli"


W mediach żałoba przestała obowiązywać szybciej niż w Sejmie, a konflikt między poszczególnymi tytułami zamiast wygasnąć, zaognił się – do takich wniosków doszli publicyści podczas piątkowej debaty "Polskie media po Smoleńsku".

Odnowiony Filmweb.pl już dla wszystkich


Serwis Filmweb.pl udostępni swoją nową odsłonę wszystkim internautom na początku tygodnia.

Radio Eska rusza z internetowymi kanałami


Radio Eska (Grupa Radiowa Time SA) uruchomiło platformę muzyczną FabrykaMuzy.pl z internetowymi kanałami tematycznymi oraz strefą muzycznych nowości.

Chmura pyłów nie zakłóca sygnałów radiowo-telewizyjnych


Zdaniem ekspertów chmura pyłów wulkanicznych, która unosi się nad Europą, nie wpłynie na jakość sygnałów radiowo-telewizyjnych odbieranych w Polsce.

Izrael oburzony "antysemickim" artykułem


Izrael wezwał szwedzki rząd do potępienia kontrowersyjnego artykułu w sztokholmskiej gazecie. Szwedzi odmawiają, powołując się na wolność prasy.