Eurozet i GG Network łączą swoje siły


Eurozet - właściciel m.in. Radia Zet oraz GG Network SA - twórca m.in. komunikatora Gadu-Gadu, chcą wspólnie utworzyć spółkę medialną. Już otrzymały zgodę od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.

Audycje muzyczne, historyczne, informacyjne - w czwartek rusza, tworzone przez niepełnosprawnych, internetowe radio IN. Organizowany przez Caritas projekt wspierają m.in. prezydentowa Maria Kaczyńska i b. szef radiowej Trójki Krzysztof Skowroński. Przeprosiny Andrzeja Bobera pod adresem Małgorzaty Raczyńskiej, byłej dyrektor TVP 1, do których zobowiązał publicystę sąd, oraz jego komentarz do nich opublikowała w miniony piątek "Rzeczpospolita" (Presspublica). W jesiennej ramówce TVN Style pojawią się autorski talk-show Jolanty Pieńkowskiej oraz nowe programy z cyklu "Niezapomniane...".



Blisko 600 tys. zł było w czwartek wieczorem na koncie Komitetu Miłośników Trójki - poinformowano na stronie internetowej zorganizowanej grupy słuchaczy Trzeciego Programu Polskiego Radia, która postanowiła poprzez publiczną zbiórkę finansowo wesprzeć działalność anteny. Czwartek był ostatnim dniem zbiórki. Przedstawiciele Telewizji Polskiej deklarują, że nie będą szukać prezentera do "Wiadomości" TVP 1, który miałby zastąpić zwolnioną Małgorzatę Wyszyńską. Krystyna Janda będzie stałą felietonistką tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost").

UPC Polska poszerzyła zasięg usługi wideo na żądanie o Trójmiasto, Rumię i Stargard Gdański.

W kwietniu wszystkie główne telewizje straciły udział w rynku w porównaniu z tym miesiącem w ub.r. Liderem wśród wszystkich widzów pozostał TVP 1, a w grupie komercyjnej – TVN. Koncern Google Inc. ograniczy darmowy dostęp do artykułów prasowych publikowanych w serwisie Google News. To odpowiedź na postulaty wydawców.

Magdalena Środa ma przeprosić program "Misja specjalna" w TVP 1 i zapłacić 10 tys. zł na schronisko Brata Alberta - zdecydował Sąd Okręgowy w Warszawie. Środa zapewnia, że o procesie i wyroku nie wiedziała 13. edycja Telekamer, plebiscytu tygodnika "Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer), nie będzie transmitowana w telewizji. Galę na żywo będzie można zobaczyć tylko w należącej do Grupy Bauer telewizji internetowej Interia.tv. Wydawca ”Rzeczpospolitej” (Presspublica) został zmuszony przez stacje telewizyjne do zmodyfikowania spotu promującego dodatek do wtorkowego wydania dziennika – płytę DVD z filmem Jana Pospieszalskiego i Ewy Stankiewicz ”Solidarni 2010”.



Wydawcy dzienników regionalnych w poniedziałek wprowadzą na rynek pakiet reklamowy Big Press. Wspólna oferta Mediów Regionalnych, Polskapresse, Edytora i Express Media obejmie 20 tytułów regionalnych. Popularna aktorka Małgorzata Potocka nie jest już dyrektorką oddziału terenowego Telewizji Polskiej w Łodzi. Informację o jej odwołaniu potwierdził rzecznik TVP Stanisław Wojtera. Polskie Radio organizuje cykl koncertów "Gwiazdy za abonament". Będą się odbywać raz lub dwa razy w miesiącu.

Akcjonariusze Playboya pozywają Hefnera


Program publicystyczny Tomasza Sekielskiego i Andrzeja Morozowskiego ”Teraz my!” będzie się ukazywał w TVN tylko do czerwca. Również ”Kawa na ławę” Bogdana Rymanowskiego ma zniknąć z TVN.

Marszałek i Kittel pozwali Radę Etyki Mediów


Do Sądu Okręgowego w Warszawie trafił pozew Anny Marszałek i Bertolda Kittela przeciwko Radzie Etyki Mediów. Dziennikarze domagają się przeprosin za naruszenie ich dóbr osobistych.

Kontrowersyjna audycja zniknęła z Tok FM


Radio Tok FM zrezygnowało z niedzielnej audycji satyrycznej "Woobie Doobie".

Nadawca kanału TV 4 chce uruchomić kanał dla młodzieży


Spółka Polskie Media, nadawca TV 4, wystąpiła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o koncesję satelitarną dla kanału TV 6.

Grupowe zwolnienia w Polskim Radiu


Dziś zarząd Polskiego Radia ma zaakceptować harmonogram tworzenia nowej struktury spółki. Publiczny nadawca przeprowadzi zwolnienia grupowe.

Będą kolejne zwolnienia grupowe w TVP


W Telewizji Polskiej znów będą zwolnienia grupowe – taką uchwałę zarząd spółki podjął w piątek.

Prezes Polskiego Radia przeprasza "niefortunne" porównanie


Nie zamierzałem porównywać Programu II Polskiego Radia z RMF Classic, ponieważ takie porównanie jest niefortunne. Jeśli ktoś tak zrozumiał moją wypowiedź, przepraszam za nieporozumienie - oświadczył wczoraj Jarosław Hasiński, prezes Polskiego Radia.

Maciej Łętowski w zarządzie Presspubliki


Maciej Łętowski został nowym członkiem zarządu i wiceprezesem spółki Presspublica (wydawca m.in. "Rzeczpospolitej").

Empik zachęca dzieci do czytania


Empik realizuje drugą edycję programu CSR ”Przecinek i kropka”.

W TVP tyle samo komercji, co w Polsacie i TVN


"Dziennik Gazeta Prawna": W programie telewizji publicznej trudno się dopatrzyć misyjności.

Wybrano nowego prezesa Radia Wrocław


Tomasz Duda został w sobotę prezesem Radia Wrocław. Do chwili powołania na to stanowisko przez radę nadzorczą Duda pełnił obowiązki redaktora naczelnego stacji.

Tomasz Rakowski p.o. dyrektorem TVP Lublin


Tomasz Rakowski ma dziś objąć obowiązki dyrektora TVP Lublin – ustaliła "Gazeta Wyborcza Lublin".

Piwo jako dodatek do gazety. Sprzedaż rośnie


Wydawnictwo Sanoma postanowiło wesprzeć sprzedaż swoich dwóch belgijskich tytułów, załączając do ich nakładów piwo.

Pierwszy program TVN z wirtualnego studia


Wirtualne studio to niezwykłe, nowoczesne rozwiązanie. Prowadzący stoją w pomieszczeniu, w którym scenografią jest tylko zielona ściana. Ale na ekranie telewizorów widać nowoczesny wystrój i grafikę. Wszystko dzięki komputerom. Prowadzący musieli nauczyć się "poruszania" w wirtualnej rzeczywistości. UWAGA! to pierwszy program TVN nadawany z wirtualnego studia.

Mecze polskich szczypiornistów w otwartym Polsacie


Polsat na pięciu antenach relacjonować będzie mistrzostwa Europy w piłce ręcznej mężczyzn, które rozpoczną się we wtorek w Austrii.