MTV Networks Polska poszerza swoją ofertę


MTV Networks Polska poszerzy w tym roku portfolio o kanały Spike i Comedy Central Extra, a na VH 1 pojawi się pasmo "Comedy Central Family".

Proces o plagiat; ponad 100 tys. zł odszkodowania


Infor Biznes wygrał proces o ochronę praw autorskich z białostocką firmą Al Pari Business Centre. Wydawnictwo otrzyma blisko 104 tys. zł odszkodowania.

Zwolnienia w TVP obejmą nawet 900 osób


Zarząd Telewizji Polskiej podjął wczoraj kolejną uchwałę w sprawie zwolnień grupowych. Z nieoficjalnych informacji "Presserwisu" wynika, że pracę straci 800-900 osób.

Niemiecki dziennikarz cytował zmyślonych ekspertów


Niemiecki dziennikarz współpracujący z redakcjami tygodnika ”Spiegel” i dzienników ”Südkurier” oraz ”Die Welt” jest podejrzewany o umieszczanie w swoich tekstach zmyślonych cytatów.

Przetarg na magazyn dla abonentów Cyfry+


Canal+ Cyfrowy ogłosił przetarg na przygotowywanie magazynu dla abonentów Cyfry+ pt. "Plus+".

TVS bez redakcji sportowej


Kierownictwo kanału TVS zdecydowało o zlikwidowaniu redakcji sportowej i usunęło z ramówki codzienny program biznesowy.

A. Gargas pozostanie wiceszefową TVP 1


Anita Gargas pozostanie zastępcą dyrektora TVP 1 ds. publicystyki do czerwca bieżącego roku.

"Bild" ukaże się w 3D


Koncern medialny Axel Springer zapowiada trójwymiarowe wydanie dziennika "Bild".

Przeciwko zmianie szefa Trójki protestują jej dziennikarze


Dziennikarze Programu III Polskiego Radia protestują przeciwko odwołaniu Magdy Jethon ze stanowiska dyrektor anteny. Dziesięć miesięcy wcześniej przeciwko odwołaniu poprzednika Jethon - Krzysztofa Skowrońskiego – protestowali nieliczni.

W połowie września ukaże się nowy dziennik


W poniedziałek 14 września ukaże się pierwszy numer gazety powstałej z połączenia "Dziennika" i "Gazety Prawnej".

Pył wulkaniczny pokrzyżował plany MTV Networks


MTV Networks Polska przesunęło premierę nowe pasma komediowego "Comedy Central Family" w VH1 z 24 na 29 kwietnia.

Axel Springer chce sprzedać dwa tytuły gospodarcze


Koncern medialny Axel Springer szuka kupca dla tytułów gospodarczych "Euro" i "Euro am Sonntag".

Reuters wprowadzi opłaty za treści online?


Koncern Thomson-Reuters rozważa wprowadzenie opłat za dostęp do części treści publikowanych na łamach internetowego serwisu informacyjnego Reuters.

"New York Times" będzie płatny w Internecie


Dziennik "New York Times" od przyszłego roku będzie pobierał opłaty za dostęp do swojego serwisu internetowego.

Współpracownik Biełsat TV trafi na 10 dni do aresztu


Na 10 dni aresztu sąd w Mińsku skazał wczoraj Iwana Szulha, dziennikarza pracującego na Białorusi dla Biełsat TV. Odpowiadał on z paragrafu białoruskiego kodeksu karnego za drobne chuligaństwo.

znalezionych: 1195, strona 4 z 80
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  -  >>>