Serwis G+J do oceniania szkolnych nauczycieli


G+J Polska chce do grudnia br. zwiększyć liczbę realnych użytkowników społecznościowego portalu dla młodzieży Epuls.pl o około 30 proc. w stosunku do czerwca br. Liczy, że użytkowników przyciągnie Spokobelfer.pl – który służy do oceniania nauczycieli.

Belsat TV zrobił kampanię w białoruskiej prasie


W białoruskich gazetach ukazały się reklamy kanału Belsat TV. Niektóre drukują już program kanału.

Komisja Etyki TVP krytykuje Janeckiego


Komisja Etyki Telewizji Polskiej orzekła wczoraj, że zastępca dyrektora TVP 1 ds. publicystyki Stanisław Janecki naruszył zasady etyki dziennikarskiej. Janecki odpowiada, że to komisja działa wbrew zasadom dziennikarstwa.

Korespondenci wyjechali na mundial do RPA


Największe redakcje dzienników na piłkarskie mistrzostwa świata, które w piątek rozpoczynają się w Republice Południowej Afryki, wysyłają od dwóch do trzech korespondentów.

Powstał blog w obronie pracowników "Faktu"


Były pracownik lub współpracownik dziennika ”Fakt” (Axel Springer Polska) założył bloga, w którym chce walczyć z redakcją tego tytułu. Zapowiada m.in. zbiorowy pozew o mobbing.

Tygodnik rezygnuje z felietonisty. Przesadził


AWR "Wprost", wydawca tygodnika "Wprost", ogłosił wczoraj, że przestaje drukować felietony byłego właściciela tego pisma Marka Króla. Jednocześnie wydawca przeprosił za ostatni jego felieton.

Kolejny dodatek do "Rzeczpospolitej" będzie płatny


Presspublica zamierza wprowadzić opłaty za korzystanie z internetowego wydania sobotniego dodatku "Rzeczpospolitej" - "Plus Minus".

Trwa spór dziennikarzy z szefostwem w "Trójce"


Natychmiastowego przywrócenia Jerzego Sosnowskiego (prowadzącego m.in. ”Klub Trójki”) do pełnych praw dziennikarza żądają od zarządu Polskiego Radia członkowie Związku Zawodowego Dziennikarzy i Pracowników Programu III Polskiego Radia.

Znane tytuły motoryzacyjne na sprzedaż


Na 240,5 tys. zł wycenił syndyk prawa do trzech tytułów motoryzacyjnych wydawanych przez upadłą spółką Grupa C2 z Lublina.

Pepsi rozbierze butelki, jeśli mundial wygra Argentyna


Koncern Pepsi Co. zapowiedział, że jeśli zwycięzcą mundialu zostanie Argentyna, do sprzedaży trafią butelki Pepsi Coli bez etykiet.

TVP przestanie transmitować obrady Sejmu


W jesiennej ramówce TVP Info nie przewidziano transmisji z obrad Sejmu – dowiedział się "Presserwis".

Sieć Wawa ma już trzy stacje


Wczoraj rozpoczęło nadawanie Radio Wawa Toruń. To trzecia rozgłośnia tej sieci należącej do ZPR SA.

Farfał zmienia decyzję; chce wracać do TVP


Piotr Farfał złożył odwołanie od decyzji Krajowego Rejestru Sądowego, który przed tygodniem wykreślił go jako p.o. prezesa TVP, a wpisał nowy zarząd, na którego czele stoi Bogusław Szwedo.

Romaszewska dyrektorką TVP Białystok


Agnieszka Romaszewska-Guzy kieruje oddziałem TVP w Białymstoku; zastąpiła Władysława Prochowicza. Romaszewska pozostanie jednocześnie dyrektorem Biełsatu. Jak mówiła, pracę rozpocznie od poważnej analizy finansów tego ośrodka; chce też nagłośnić problemy lokalnej społeczności.

"Moje porównywanie Dwójki do RMF Classic - niefortunne"


Program II Polskiego Radia nie zaprzestanie działalności producenckiej i może liczyć na dodatkowe pieniądze - oświadczył prezes Polskiego Radia Jarosław Hasiński. Porównanie publicznej Dwójki z komercyjnym RMF Classic, którego dokonał w mediach, uznał za "niefortunne nieporozumienie".

znalezionych: 1195, strona 11 z 80
<<<  -  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  -  >>>